Du har förmodligen inte ägnat så mycket tid åt att beundra förpackningen till en Toblerone, utan har ofta upptäckt att du sliter upp kartongen och sliter igenom folien i ett raseri för att den inte går av, desperat för att komma åt den trekantiga schweiziska chokladen inuti.
Men har du någonsin lagt märke till bilden i logotypen, som gömmer sig i det fördolda? Och innan du säger ”ja, det finns ett berg på förpackningen” – nej, det är inte det vi pratar om.
Titta lite djupare, bortom din saliverande mun, bortom dina drömmar om himlens honungsprismer och djupt in i berget.
Om du fortfarande inte kan se det, slå dig inte för bröstet – det visar sig att väldigt få har lagt märke till det. Om det inte vore för en nioårig pojke som påpekade bilden skulle många av oss fortfarande vara i mörker.
Twitteranvändaren Stephanie delade med sig av sin sons upptäckt till resten av världen:
Min son åt sin första Toblerone idag – ”Vad är björnen till för?”
Jag: ”Vilken björn?”
Jag var idag år gammal när jag fick reda på att det finns en björn i Toblerones logotyp.
Det stämmer, det finns en björn mitt i berget. Vem i hela världen har lagt den där och när?
Det visar bara hur omedvetna vi kan vara om alla andra bekymmer när vi tänker på välsignad spetsig choklad.
Det visade sig att den lömska björnen är en symbol för Bern i Schweiz, där den utsökta chokladen har sitt ursprung, medan berget som den gömmer sig i representerar Matterhorn.
Uppenbarligen hade majoriteten av oss aldrig lagt märke till björnen tidigare, eftersom tweeten fick mer än 27 000 likes och 6 500 retweets.
En person sa: ”Jag hade aldrig sett det!!!! Din son är briljant!”
En annan tillade: ”Herregud. Jag har varit bekant med Toblerone i fyrtio år och jag hade aldrig sett björnen (fullständig avslöjande: det tog mig en minut eller två att hitta den efter att ha läst din tweet).”
En tredje person skrev: ”Jag bara slängde ut: ’Känner någon till Toblerone-björnen?’. Och min son svarade utan att höja huvudet: ’Den i berget? Vad är det med den? De vet saker.”
Andra avslöjade att deras barn också kände till björnen, och Stephanie spekulerade till och med om möjligheten av något slags hemligt chokladsällskap för barn.
Under tiden kom några grafiska designer typer fram och gav oss alla en föreläsning om negativt utrymme och hur det fungerar.
Så om du tyckte att den här gömda björnen var helt fascinerande, varför inte tillbringa resten av dagen med att försöka hitta fler dolda bilder i logotyper?
För att peka dig i rätt riktning föreslår jag att du börjar med FedEx.