Många av oss har säkert någon gång råkat ut för farorna med att handla på nätet, och varan har kommit fram och sett helt annorlunda ut än vad den var på bilden.
Meaghan, 23, beställde en vit, spetsig, flödande klänning av typen balklänning med V-formad halsringning, men det som faktiskt kom fram var en dåligt tillverkad, dåligt passande klänning som gick upp på hennes kropp när hon försökte prova den.
Tack och lov lyckades Meaghan, som ska gifta sig med sin fästman Keith nästa sommar, se den roliga sidan av hela situationen.
Hon sa: ”Jag blev överväldigad av vad jag fick. Den såg inte alls ut som på fotot när jag beställde den.
”Jag var ganska ledsen, men jag kunde inte låta bli att skratta.”
Meaghan, från Stratford, Prince Edward Island i Kanada, har sedan dess kontaktat den privata säljaren för att be om en återbetalning, men nekades först en återbetalning.
Men lyckligtvis för Meaghan ändrade sig säljaren och har sedan dess lämnat över pengarna. Förmodligen kan hon använda den till en annan klänning.
”Jag bad om att få tillbaka mina pengar”, säger hon.
”Men de hade sagt att jag behövde originalförpackningen och lådan som den hade kommit i, vilket jag inte behöll.
”Jag fortsatte sedan att berätta för dem att detta förstörde mitt bröllop eftersom jag förväntade mig klänningen på fotot.
”Och till slut gav de tillbaka mina pengar.”
”Vi hoppas kunna gifta oss när Covid-restriktionerna har upphävts – nästa sommar är vår plan.”
Meaghan delade med sig av sin olyckliga shoppingupplevelse på nätet och jämförelser på nätet och skrev: ”På en annan episod om vad vi beställde och vad vi faktiskt fick. Mitt ansikte berättar exakt hur jag känner mig.
”Visa mig dina misslyckanden på nätet.”
Meaghan är glad att inlägget lyckades få folk att le och tillade: ”Det var för roligt för att inte publiceras.
”Jag är säker på att många kommer att få en kick av det.
”Jag är glad att det gjorde alla andras dag lika bra som min.”
Så är det.